Warunki sprzedaży

Warunki sprzedaży firmy Harmony Life Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Zakupy w sklepie Harmony Life plus:

Aby dokonać zakupu w sklepie Harmony Life plus, musisz mieć ukończone 18 lat lub posiadać zgodę rodziców.

W razie pytań odnośnie towarów sprzedawanych przez Harmony Life plus skontaktuj się z nami. Gdy znajdziesz towary, które chcesz kupić, i dodasz je do koszyka, zostaniesz poproszony o akceptację warunków sprzedaży naszej firmy. Pamiętaj, żeby sprawdzić, czy wszystkie informacje są poprawne, i zatwierdź zakup.

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.

Wszystkie umowy zawierane są w języku polskim. Po zakończeniu zakupów otrzymasz potwierdzenie zamówienia.

Formy płatności:

Na stronie www.harmonyplus.pl  płatność przy odbiorze

Reklamacja – jeśli towar jest wadliwy

Zgodnie z ustawą przez 24 miesiące masz prawo do reklamacji towaru zakupionego przez Internet. Oznacza to, że zależnie od sytuacji, towar zostanie naprawiony, wymieniony lub otrzymasz zwrot pieniędzy.

Oczywiście reklamacja musi być uzasadniona, a wada nie może powstać w wyniku błędnego użytkowania produktu lub innego niewłaściwego postępowania.

Reklamację należy złożyć w ciągu dwóch miesięcy od wykrycia wady towaru. Jeżeli reklamacja jest zasadna, zwrócimy również poniesione przez Ciebie (rozsądne) koszty wysyłki towaru. Pamiętaj więc o zachowaniu rachunku za wysyłkę.

Towar należy wysłać na Harmony Life Stobno 74, Doluje 72002, Polska

W przypadku gdy zwracasz towar, prosimy o jak najdokładniejszy opis problemu.